Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Ulla - 5 februari 2012 14:49

Det finns så många bra och intressanta bloggar… hela tiden upptäcker man någon ny och intressant bloggare. Det finns så många fantastiska skrivare och berättare runt om i vårt land. Och jag är full av beundran för sååå många som förmedlar sin egen vardag, sin livsberättelse till oss andra.


Jag har tillbringat natten på toaletten men tänker inte gå in på detaljer.... 


Gårdagskvällen blev framför tv:n och Melodifestivalen...vad tyckte du ?...inte mycket att ha. Loreen gjorde det bra tyckte jag.


Idag har jag inte gjort så mycket. Läst,,,löst korsord,,,,,kollat på skidor,,,


Det är kallt ute och det snöar som bara den.


Hoppas du får en skön söndag.


  

Av Ulla - 5 februari 2012 14:48

Innan vi lever är livet inte något, men det tillkommer oss att ge det en mening och värdet är inget annat än den mening vi väljer.



Av  Jean – Paul Sartre

Av Ulla - 5 februari 2012 14:47

Tankar.


Motgångar får man för att lära sig och framgångar för att lära sig att använda den kunskapen man lärt sig då man hade motgångar.


~~Hans Broström~~






Av Ulla - 5 februari 2012 14:46



Visste du att… …alkohol, rökning, onyttig mat och brist på motion kostar samhället 55 miljarder kronor i form av produktionsbortfall vid sjukdom och för tidig död.


Källa: Statens Folkhälsoinstitut

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards