Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Ulla - 21 juli 2012 17:15

 

En vän

 

Att ha en vän är jättefint men att vara någons vän är nästan ändå bättre. Det är som att vakna och känna att solen skiner. Men en vän är något mycket mer. En vän är någon som tänker på en när man är borta, någon som håller tummarna när man skall göra något svårt. Man känner sig aldrig riktigt ensam när man har en vän. En vän lyssnar på vad man säger och försöker förstå vad man menar. Men en vän håller inte enbart med en, en vän säger även emot för att få en att tänka efter. En vän tycker om en fastän man varit dum. En vän lär en att tycka om nya saker som man annars inte hade kommit på. En vän är någon som alltid har tid när man kommer. Vän är ett bra ord, ja, det är nästan det bästa ordet. Alla kan bli vän med någon, bara man inte har så bråttom att man inte märker när någon vill bli ens vän.

 

 

Av Ulla - 21 juli 2012 17:00

Av Ulla - 21 juli 2012 17:00

 



 

Härligt med kloka människor, eller hur....?

Av Ulla - 21 juli 2012 10:00

God Morgon Mina Fina Vänner Och Bloggisar!

 

 

 

Lördag...


......o vi sitter här o funderar på vad vi skall göra...vädret är fint ,,,,soligt och blåsigt. Vi skall nog ta oss en tur någonstans.

 

Vi får se vad det blir.....hoppas ni alla får en bra dag.

 

Återkommer senare,,,,  

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards