Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Hej hallå denna Lördag,,,Kylan återkom,,,

Av Ulla - 9 mars 2013 12:15




 

 

 

 

 

Lördag 9 mars

 

Namnsdag Torbjörn Torleif

 

Hallå !

 

En lördag som är solig kall och så blåsig,,,,,några minusgrader är det och vintern är tillbaka hos oss. Undrar om det kommer snö också !!!!!????
 Efter frukosten idag for vi ut och handlade lite babykläder,,,imorgon skall vi bort och titta på en liten kille i bekantskapskretsen,,,,,,,gosestund med lille Joar,,,,,,,

 

Vi stannade även till och köpte vars en räkmacka att ha ikväll framför Melodifestivalen...undrar hur detta blir ikväll,,,

Vem vinner ?

Tror Du ?

Vem gillar Du ?

Jag gillar Louise Hoffsten ,,,,,,,men tror inte hon vinner,,,,,Alla säger att Yohio vinner och det kanske han gör och låten är inte så illa,,,,

 

Nu skall vi äta pannbiff och pasta,,,,,,,

 

En slödag är det,,,,skidor på tv och läsning,,,,,bl.a.

 

   

 

 

“Dagens Citat”

 

Livet fortsätter inom dig och utan dig..

 

  

 

Huvudnyheten den här veckan i alla tidningar världen runt är Hugo Chavéz död. Folket i Venezuela sörjer sin ledare och nu är det bestämt att kan ska, i likhet med Mao Zedong från Kina och Lenin från Ryssland, balsameras och sedan läggas i en glaskista för evigt, där man kan komma och titta på liket, som ska finnas på revolutionsmuseet! Chavez har säkert varit en älskad ledare, men låt honom vlia i frid och gör inte ett spektakel av hans död. Undrar vad han själv tycker om han kan se vad som händer?!

 

 

 

Önskar er alla en skön lördag.

 

Fånga dagen,,,,,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards