Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Ulla - 7 oktober 2013 23:00

 

Av Ulla - 7 oktober 2013 09:16

"Alla har vi förmågan att skänka glädje... Ett öra som lyssnar, ögon som ser, en utsträckt hand." Pam Brown 1928

 

 

 

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt... god morgon, godmorgon i kööööööör......Nädå, jag har inte blivit galen så här på morgonkvisten, men man kan ju undra....vaknar till en grå, blöt, blåsig men varm dag ute idag. Riktigt höstväder med andra ord...brukar kunna se Göta Älv men dimman ligger tät så ingen utsikt denna dag..

 

Ny vecka och det är,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Måndag 7 oktober

 

Namnsdag Birgitta Britta

 

Vad häner då denna dag ?

 

Maken på sjukgymnastik.

Jag har mediterat, ätit frukost och sorterat tvätt,,ja klockan tio är det tvättstugan som gäller.

Kaffehurran står på,,,det vankas kaffe när maken kommer hem.

 

Ja så ser min dag ut förmiddagen i tvättstugan. Skall ut och handla lite mer frukt och grönt.

 

Imorgon är det lunchfrämmande igen.

 

Alla vill komma och titta hur vi fått det.

 

Ha en bra måndag kära ni !

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards