Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Ulla - 12 februari 2012 10:48

Hej hej,,,,,söndag idag,,,,,sol och 1 minusgrad,,,slappar och har det skönt denna söndag.Det första jag hörde när jag satte på radion var att Whitney Houston är död ...tragiskt. 48 år blev hon. Tvburken går ,,,,mycket sprot idag. Nu sitter jag här efter att kurat i soffhörnet med korsord. Vi slappar ordentligt denna dag....får  väl snart bädda ifall någon kommer och kanske  vi skulle gå och ta på oss något kan ju inte gå i morgonrockar hela dagen,,,eller det kan vi kanske.

Gårdagen blev fika hos ett par grannar,,,,fikan bestod av ostpaj och öl samt glass och kaffe,,,himla gott,,,,inte bantade vi då,,ha ha. Kvällens Melodifestival var väl bättre än förra lördagen men hittade ingen favorit,,,,,denna gånge heller.

Dagen idag blir mycket tv. Men det blir en promenad lite senare.

Idag blir det kyckling till middag. Nu skall jag läsa lite bloggar. Du har väl tagit på dig nu om jag kommer på besök....


Ha en underbar söndag och var rädd om dig och ta vara på alla de små guldkornen. Fånga Dagen !


 lever på hoppet som vanligt,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards