Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Ulla - 3 februari 2013 12:30

Utan natten skulle människan inte samla sig en skatt och ingenting skulle finnas för Dagen att förslösa.


(Jalal al-din Rumi, 1207-73)

 



  



Blå dunsters söndag

Det fordras list och ränker för att få folk att välja oss.

Så mjöligt som vi tänker kan ingen annars svälja oss.

Det gäller ju att sälja oss!


(Ur Postilla. Tage Danielsson)



  


HEJ VÄRLDEN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  


Allt precis som vanligt denna dag.


VÄDER o VÄRK....Ja Ja......livet pågår så att säga,,,,

Solen skiner och kroppen frodas av allt möjligt,,,,,,,,,,,,

Vi har tagit en kort promenad på morgonen,,,,maken sitter o kollar skidor och jag sitter här och skall göra en bloggpromenad....snart dags för en ny kopp kaffe,,,,,och nybakad sockerkaka,,,japp har bakat en sockerkaka på morgonen,,,,,


OCH !!!!????


 Vad tyckte ni om Melodifestivalen.....????


Jag hittade ingen direkt favorit,,,men tyckte nog att David Lindgren och Youhito eller vad han nu heter var de bästa,,,,eller bästa och bästa,,,,,,,men en del var ren skit tycker jag,,,,min åsikt alltså.


Ha en skön söndag,,,,


Glöm inte att fånga dagen och dess guldkorn,,,,,,


   

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards